▶️ KOGNITIVNI RAZVOJ
Tijekom prvih godina života djeca uče brže nego što će ikada učiti. Zauzeta su prikupljanjem i organiziranjem informacija o svom svijetu. 🧠
Djeca rane dobi uče o društvenom svijetu kroz interakcije s drugim ljudima. 🤝Jednostavne koncepte počinju razumijevati gledajući, dodirujući, slušajući, mirišući, kušajući te krećući se. Djeca počinju primjećivati sve više detalja i razlika u svojoj okolini i postaju zainteresirana za svrsishodniju igru. 🔎 Naučene informacije koriste za rješavanje novih problema. Dječja rastuća kreativnost ogleda se u njihovoj umjetnosti, glazbi, pokretu, jeziku i igri pretvaranja. 🦋
Dosljedne, organizirane dnevne rutine su nastavni plan i program iz kojeg dojenčad uči. 🗓 Ona počinju razumijevati i cijeniti red u svom svijetu i predviđati što će se sljedeće dogoditi. Sva dječja igra uz korištenje igračaka, kao i njihove aktivnosti u unutrašnjem i vanjskom prostoru, pridonose kognitivnom razvoju.
📍 Dojenčad i djeca rane dobi koja imaju poteškoće u razvoju mogu trebati dodatnu potporu i poticaj kao pomoć za učenje. Možda će trebati češće ponoviti iskustva ili će im biti potrebne prilagodbe kako bi im se pomoglo sjetiti se pojmova ili riješiti probleme. Moguće je dodavati ili mijenjati materijale za učenje i aktivnosti u zatvorenom i na otvorenom prostoru da bi se zadovoljile njihove potrebe. Time se omogućuje svoj djeci prilika za istraživanje, otkrivanje, sudjelovanje i stvaranje. 🎨🥁
👉 SENZORNO ISTRAŽIVANJE I OTKRIVANJE
Potaknuti današnjim razgovorom 📞 s jednim roditeljem, želimo se zajedno s vama podsjetiti da djeca rane dobi otkrivaju i razumijevaju svijet pomoću svojih osjetila.
Tijekom vremena uče planirati i kontrolirati svoje pokrete tako da mogu istraživati s ciljem. 🎯 Sposobnost djece da se kreću u svom prostoru omogućuje različitija iskustva.
Želite li se prisjetiti na što je potrebno obratiti pažnju, kao i što možemo učiniti, preuzmite prilog.