Većina se djece, čim čuje glazbu (klasičnu, rock, neku izvedbu dječjeg zbora i dr.), spontano počne kretati u njezinom ritmu. Neka djeca cupkaju , neka „plešu“ rukama , neka plešu cijelim tijelom. U tom trenutku, najčešće, roditelji komentiraju: „Plešeš!“
Tu situaciju, taj utjecaj glazbe , možemo pretvoriti u zajedničku govorno-motoričku aktivnost (igru) koja će djetetu pomoći osvijestiti što radi (pleše, padne, pridigne se), razumjeti riječi kojima se te radnje imenuju, drugima pokazati što zna, razumjeti zahtjev „Pokaži kako!“. Također, dijete može umjesto nas pokušati dovršiti stih („Teo, …? Zemlja se …?) i vježbati spretno padanje i ustajanje.
Mnoga će djeca zavoljeti i, na roditeljski poticaj, prihvatiti ovu govorno-motoričku igru, čak i bez glazbe u pozadini.
Projekt “Rana intervencija ODMAH” provodi se uz financijsku podršku Grada Zagreba.